วันจันทร์ที่ 9 มกราคม พ.ศ. 2555

The road



The Man: Listen, we have to talk. That man back there... There's not many good guys left, that's all. We have to watch out for the bad guys. We have to just... keep carrying the fire.
The Boy : What fire?
The Man: The fire inside you.
The Boy : Are we still the good guys?
The Man: Yes, we're still the good guys. Of course we are.
The Boy : And we always will be? No matter what happens?
The Man: Always will…

คุณพ่อ  : ฟังนะ,เราต้องมาคุยกันหน่อย คนที่เหลืออยู่ตอนนี้ คนดีๆมีน้อยแล้วนะ,นั่นแหละ. เราต้องระวังคนเลว.เราเพียงแค่... มีแสงสว่างในใจ
ลูกชาย : แสงส่ว่างอะไร?
คุณพ่อ  : แสงสว่างในตัวลูก
ลูกชาย : เรายังเป็นคนดีอยู่ใช่ไหม?
คุณพ่อ  : ใช่,เรายังเป็นคนดีอยู่. แน่นอนเราเป็น
ลูกชาย : แล้วเราจะเป็นตลอดไปใช่ไหม? ไม่ว่าอะไรจะเกิดขึ้น?
คุณพ่อ  : จะเป็นตลอดไป...




ที่มา : ภาพยนต์เรื่อง The road

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น